Õppeprotsessi juhtimine digiajastul - koolitus Viimsis
25.-26. septembril osales kooli meeskond koosseisus Pilvi,
Paul ja Siiri Viimsis toimunud koolitusel „Õppeprotsessi juhtimine digiajastul.
I koolituspäev
Meeskonnaülesanne
Kaardistasime digivaldkonna hetkeolukorra koolis: mis on hästi, mida saab parendada ning millest
võiks loobuda.
Väga
hästi
|
Saab
parendada
|
Loobuda
|
Taristu
|
Ühine
veebipõhine õpikeskkond
|
Traditsioonilisest
arvutiklassist
|
E-tunnid
|
Õpetajate
digivahendite ja õpikeskkondade kasutamise oskus
|
Traditsioonilistest
informaatikatundidest
|
Normaalne
WIFi ühendus
|
Õpetajate
vaheline koostöö
|
|
Dokumentide
ja kalendri jagamine Google Drive-s
|
Digivahendite
kasutamisjulgus, eeskuju
|
|
Rahuloluküsitluste
läbiviimine e-formulari keskkonnas
|
Rakendada
IT-tugiõpilasi
|
|
Täpsemalt
sõnastada õpilaste digipädevused ja nende õpetamine jagada õppeainete vahel
|
||
Robootika
järkjärguline sisseviimine tehnoloogia õppekavasse
|
||
Dokumendid
veebikeskonda
|
II koolituspäev
Meie
15 digiideed:
- Ühise veebipõhise õpikeskkonna loomine.
- Aktiivne digivahendite kasutamine õppetöös.
- IT tugiõpilaste rakendamine.
- Õpilaste digipädevuste hindamine.
- Õpilaste digipädevuste täpne sõnastamine klasside kaupa.
- Digipädevuste õpetamise jagamine õppeainete/õpetajate vahel.
- Robootika sisseviimine tehnoloogia õppekavasse.
- Veebipõhise dokumendihaldussüsteemi rakendamine.
- Multimeediaklassi kujundamine.
- Õppeprotsessi hindamise ja tagasiside rakenduste kasutuselevõtmine.
- Loovtöö teemana pakkuda digitaalsete õppevahendite loomist.
- Õpetajate digivalmiduse kaardistamine.
- Õpetajate digipädevuste hindamine, et toetada nende arengut.
- Digiminutite/koostööpooltundide/digitundide korraldamine õpetajatele.
- Digiõppepäeva ettevalmistamine.
Kommentaarid
Postita kommentaar