Õppeprotsessi juhtimine digiajastul - koolitus Viimsis


25.-26. septembril osales kooli meeskond koosseisus Pilvi, Paul ja Siiri Viimsis toimunud koolitusel „Õppeprotsessi juhtimine digiajastul.

I koolituspäev

Meeskonnaülesanne
Kaardistasime digivaldkonna hetkeolukorra koolis:  mis on hästi, mida saab parendada ning millest võiks loobuda.
Väga hästi
Saab parendada
Loobuda
Taristu
Ühine veebipõhine õpikeskkond
Traditsioonilisest arvutiklassist
E-tunnid
Õpetajate digivahendite ja õpikeskkondade kasutamise oskus
Traditsioonilistest informaatikatundidest
Normaalne WIFi ühendus
Õpetajate vaheline koostöö

Dokumentide ja kalendri jagamine Google Drive-s
Digivahendite kasutamisjulgus, eeskuju

Rahuloluküsitluste läbiviimine  e-formulari keskkonnas
Rakendada IT-tugiõpilasi


Täpsemalt sõnastada õpilaste digipädevused ja nende õpetamine jagada õppeainete vahel


Robootika järkjärguline sisseviimine tehnoloogia õppekavasse


Dokumendid veebikeskonda


II koolituspäev
Meie 15 digiideed:
  1. Ühise veebipõhise õpikeskkonna loomine.
  2. Aktiivne digivahendite kasutamine õppetöös.
  3. IT tugiõpilaste rakendamine.
  4. Õpilaste digipädevuste hindamine.
  5. Õpilaste digipädevuste täpne sõnastamine klasside kaupa.
  6. Digipädevuste õpetamise jagamine õppeainete/õpetajate vahel.
  7. Robootika  sisseviimine tehnoloogia õppekavasse.
  8. Veebipõhise dokumendihaldussüsteemi rakendamine.
  9. Multimeediaklassi kujundamine.
  10. Õppeprotsessi hindamise ja tagasiside rakenduste kasutuselevõtmine.
  11. Loovtöö teemana pakkuda digitaalsete õppevahendite loomist.
  12. Õpetajate digivalmiduse kaardistamine.
  13. Õpetajate digipädevuste hindamine, et toetada nende arengut.
  14. Digiminutite/koostööpooltundide/digitundide korraldamine õpetajatele.
  15. Digiõppepäeva ettevalmistamine.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Meie kooli edulugu

Õpetajate digivalmiduse kaardistamise tulemused

Teine digitund