Postitused

Kuvatud on kuupäeva oktoober 28, 2018 postitused

Kokkuvõtteks

Meie arendusprojekti eesmärk -   viia läbi 3 digitundi õpetajatele - on nüüdseks saavutatud. Arendusprojekti olid kaasatud kõik õpetajad vähemalt sel tasemel, et nad olid toimuvaga kursis ning võimalus digitunnis osaleda oli kõikidel.   Mõnes või kõikides digitundides osales kokku 17 õpetajat 19st. Aktiivsemalt osalsesid siiski need pedagoogid, kes olid seotud DigiKiirendi baas- ja rätsepakoolitusega. Kaasatud olid ka õpilased, sest digitundides omandatu tekitas osalejates huvi seda ka oma ainetundides rakendada. Samuti tuli õpilastega läbi viia DigiKiirendi koolitusel antud kodutöid. Tagasisideks küsisime õpetajatelt,   kas ja mida digitundides osalemine nende jaoks muutis. 67% vastas, et tutvustas uusi võimalusi 27% - tekitas huvi 20% - suurendas enesekindlust 7% - parandas oskusi 13% jaoks ei muutnud midagi Mida õppisime? Arendusprojekti käigus sai selgeks, et meie õpetajad on digivahendite kasutamises palju tublimad, kui algul arvasime. Digitunnid tekitasid huvi

Kolmas digitund

Kujutis
Kolmas digitund toimus 29. oktoobril. Tunni läbiviijaks oli õpetaja Kristjan. Seekordne tund oli võrreldes eelnevatega     teistlaadne, kuna ei õpetatud ühe või teise digikeskkonna kasutamist. vaid tutvustati   veebilehti, millelt võib leida õppematerjale ja töölehti ainetundides kasutamiseks. Õp Kristjan rääkis sellest, kuidas ta suunab    oma ajaloo-, geograafia- ja inimeseõpetuse tundides õpilasi digivahendeid kasutama ning milliseid digipädevusi õpilased tema tundides omandavad. Lisaks infootsingule loovad   õpilased näiteks oma „firmale“ veebilehe, koostavad postereid ja reklaame, kasutades veebikeskkondi www.wix.com , www.canva.com . Tutvusime ka 9. klassi õpilaste koostatud veebilehtedega. Saime taas uusi mõtteid, kuidas õppetööd IKT-ga siduda.