Kokkuvõtteks
Meie arendusprojekti eesmärk - viia
läbi 3 digitundi õpetajatele - on nüüdseks saavutatud. Arendusprojekti olid
kaasatud kõik õpetajad vähemalt sel tasemel, et nad olid toimuvaga kursis ning
võimalus digitunnis osaleda oli kõikidel.
Mõnes või kõikides digitundides osales kokku 17 õpetajat 19st. Aktiivsemalt
osalsesid siiski need pedagoogid, kes olid seotud DigiKiirendi baas- ja
rätsepakoolitusega. Kaasatud olid ka õpilased, sest digitundides omandatu
tekitas osalejates huvi seda ka oma ainetundides rakendada. Samuti tuli
õpilastega läbi viia DigiKiirendi koolitusel antud kodutöid.
Tagasisideks küsisime õpetajatelt, kas ja mida digitundides osalemine nende jaoks
muutis.
67% vastas, et tutvustas uusi võimalusi
27% - tekitas huvi
20% - suurendas enesekindlust
7% - parandas oskusi
13% jaoks ei muutnud midagi
Mida õppisime?
Arendusprojekti käigus sai selgeks, et meie õpetajad on digivahendite kasutamises palju tublimad, kui algul arvasime. Digitunnid tekitasid huvi ja tõstsid enesekindlust, elavnes õpetajate vaheline koostöö. Ja kuigi üks õpetaja arvas, et tema põhilisteks õppevahenditeks jäävad ka edaspidi vaid tahvel ja kriit, oleme arvamusel, et tilkuv vesi uuristab pikapeale ka kivisse augu.
Arendusprojekti käigus sai selgeks, et meie õpetajad on digivahendite kasutamises palju tublimad, kui algul arvasime. Digitunnid tekitasid huvi ja tõstsid enesekindlust, elavnes õpetajate vaheline koostöö. Ja kuigi üks õpetaja arvas, et tema põhilisteks õppevahenditeks jäävad ka edaspidi vaid tahvel ja kriit, oleme arvamusel, et tilkuv vesi uuristab pikapeale ka kivisse augu.
Mis saab edasi?
Kavatseme kindlasti digitunde ka edaspidi jätkata, seda soovisid
ka kõik digitundides osalenud õpetajad. Kuna
laiem eesmärk on ikkagi õppekavas ettenähtud digipädevuste omandamine õpilaste
poolt, siis järgmiseks arendustegevuseks oleks õpetatavate digipädevuste jagamine
erinevate õppeainete ja aineõpetajate vahel.
Kommentaarid
Postita kommentaar